Over ons, All Telemarketing

Jullie zijn meester in het verkopen van je product of dienst, maar het eerste contact is een uitdaging. Prospects zijn druk en willen direct weten wat ze aan je hebben. Je dienst of product is complex en kun je niet in één zin uitleggen.

All Telemarketing is meester in het eerste gesprek, op z’n best met ingewikkelde diensten en weet daar een waardevolle dialoog over te voeren met jullie prospects.

Bel jij wel eens ‘koud’?

De meeste mensen vinden het niets. Wij vinden het dan ook een kunst. Alles staat of valt met de eerste indruk die je maakt, en dat is precies waarom het zo lastig is. Bel jij wel eens koud? Lees dan ons kennisblog en gebruik de handige tips voor als je zelf weer eens ‘moet’…

De bellers

Onze mensen zijn echte mensen. Zij hebben veel ervaring met (koud) bellen en weten van een telemarketing gesprek een betekenisvol telefoongesprek te maken. Ze hebben een zakelijk instinct en worden door onze werkwijze steeds uitgedaagd om meer van zichzelf te vragen. En omdat wij weten dat onze gesprekken ook doorwerken nadat we hebben opgehangen, hebben wij altijd onze oren open voor kansen die niet ‘binnen de target’ vallen.

Tikje eigenwijs

Vergeet alle algemene opvattingen over telemarketing, want wij kunnen ons daar meestal niet zo in vinden. Directeur Petra Smit-Wattez was al in 1986 zelf aan het bellen en ontdekte gaandeweg dat bijvoorbeeld zoiets algemeens als een belscript (voor veel mensen symbool voor telemarketing) eigenlijk alleen maar in de weg staat. Het beperkt je bewegingsvrijheid en maakt je blind voor kansen die niet in het script staan.

All Telemarketing mikt op high performance telemarketing. Meer doen dan je werk is. Binnen onze eigen manier van werken is alles erop ingericht om die high performance keer op keer te bereiken.