FAQ – De meest gestelde vragen hebben we alvast voor je beantwoord

Wat ons team graag doet is wat de meeste mensen één van de moeilijkste dingen vinden, namelijk de telefoon gebruiken om contact te leggen met vreemden. Onze mensen beschikken over de nodige levenservaring en hebben ruime ervaring in. Een vast team (in alle Zilver en Goud pakketten) belt uit jullie naam, streeft naar ècht contact, zoekt naar een win-win situatie zodat jullie naam meer bekendheid krijgt.

Nee, wij zijn gespecialiseerd in de business to business markt en houden hier een 100% focus op.

Wij houden ons bezig met het maken van bezoekafspraken en het onderhouden van contact met jullie prospects. Dit doen we voor uiteenlopende B2B organisaties wiens product of dienst alleen in een face-to-face gesprek kan worden verkocht.

Nee, wij zijn geen callcenter. Onderzoek heeft meermaals aangetoond dat de kwaliteit van gesprekken van cruciaal belang is. Als je betaalt per gemaakte afspraak, dan worden er afspraken gemaakt om de afspraak. Dat gaat ten koste van de kwaliteit van de afspraken, met als gevolg nodeloze tijdverspilling aan klanten die (nog) niet toe zijn aan een afspraak.

Dat betekent niet dat wij geen resultaatverplichting hebben. We weten dat we geld kosten en weten dus ook wat we moeten opleveren. Geboekte resultaten houden we continu nauwlettend in de gaten.

Veel van onze klanten hebben al eens gewerkt met telemarketeers. Zij vertellen ons dat het belangrijkste verschil tussen All Telemarketing en andere telemarketing bedrijven een combinatie is tussen resultaat en betrokkenheid.

Wij treden op een respectvolle manier in contact met jullie prospect, voelen ons verantwoordelijk voor jullie goede naam. We hebben een nieuwsgierige houding en denken actief mee. Als we denken dat het beter of efficiënter kan, er iets ontbreekt of er een nieuwe marktontwikkeling is waarop we kunnen inspelen, dan stellen we jullie dit onmiddellijk voor. Dit is onze manier om jullie aan meer klanten en meer omzet te helpen.

Jullie bestaande verkoopteam moet zich kunnen concentreren op het bezoeken van klanten en prospects. Cold calling en telefonische acquisitie is een vak apart. Je moet het leuk vinden om een klik te maken met vreemden, en goed weten wat je doet. Bovendien vereisen follow-ups je continue aandacht. Al met al is telemarketing door het verkoopteam simpelweg niet efficiënt. Door de telemarketing uit te besteden aan een gespecialiseerde partner die dit iedere dag doet, weet je zeker dat dit goed gebeurt. En kunnen je verkopers doen waar zij goed in zijn.

Ervaring leert dat geen enkel marketing initiatief al het werk effectief kan doen. De beste resultaten worden bereikt als telemarketing is geïntegreerd met andere marketing activiteiten, zoals email marketing, blogs (content marketing), PR of live communicatie.
Dat geeft ons gesprekstof met jullie prospect, en dat geeft de prospect een goede indruk van jullie bedrijf.

Ja, zolang het systeem toestaat dat wij van een externe locatie inloggen kunnen wij de gegevens rechtstreeks in jullie (bv. CRM) systeem bijwerken.

Nee, al onze databases zijn het exclusief eigendom van onze klanten. Als onze klant begeleiden we je van begin tot eind en adviseren je bijvoorbeeld ook bij de aankoop van bestanden bij betrouwbare adressenleveranciers en het maken van een doelgroepselectie.

Eén van de grote voordelen van telemarketing is dat het kan worden gemeten. Zo weten jullie altijd precies wat het oplevert. Wij monitoren voortdurend de resultaten van onze diensten en houden jullie continu op de hoogte. Kennis uit de markt die wij in onze gesprekken opdoen, wordt op praktische wijze aan jullie overgedragen. Onze rapportages laten zien welke nieuwe afspraken én welke nieuwe omzet je aan ons te danken hebt. Zo helpen we jullie om je salesproces steeds te blijven verbeteren.

Staat je vraag er niet tussen?

Stel hem dan via verkoop@alltelemarketing.nl

Ga naar contact